KS-NAVICON
Zarządzanie Mobilną Sprzedażą
W gospodarce rynkowej w centrum zainteresowania znajduje się klient, od zachowania którego w znacznej mierze zależy powodzenie firm. Coraz częściej przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę, że warunkiem ich sukcesu rynkowego jest zorientowanie na klienta, dlatego też wiedza o zachowaniu klienta i czynnikach je kształtujących zyskuje na wartości. Znajomość bodźców oddziaływających na klienta pozwala kształtować jego zachowanie. Spełnienie powyższych postulatów jest także możliwe w przypadku pracowników wykonujących swoją pracę w terenie z wykorzystaniem systemu KS-NAVICON.
System KS-NAVICON pozwala na planowanie, realizację i monitoring zdarzeń relacyjnych i organizacyjnych oraz wspomaga procesy monitorowania czynności relacyjnych i określonych poprzez standardy celów biznesowych.
System wspomaga realizację szeregu czynności w trakcie realizacji wizyty w tym: wprowadzanie zamówień, realizację szkoleń produktowych i wewnętrznych, ankiet i raportów merchandisingowych.
System KS-NAVICON składa się z dwóch integralnych części: centralnej oraz mobilnej.
Część centralna systemu KS-NAVICON wykorzystywana jest do zarządzania i konfiguracji poszczególnych obszarów systemu. Osoby posiadające wymagane uprawnienia mają możliwość definicji struktury organizacyjnej wraz z konfiguracja stanowisk pracy przedstawicieli handlowych.
Funkcjonalności dostępne dla menadżerów umożliwiają między innymi definicję ofert produktowych, promocji rabatowych, standardów merchandisingowych, standardów dotyczących częstotliwości wizyt. Rozbudowany system raportowania pozwala monitorować działanie systemu w najważniejszych obszarach związanych z pracą przedstawicieli handlowych do których zaliczyć możemy monitoring zdarzeń relacyjnych (wizyty) i nierelacyjnych (urlopy), monitoring zamówień (zwykłych i sieciowych), realizację raportów (merchandisingowych, dystrybucji numerycznej), szkolenia produktowe oraz ankiety.
Część centralna systemu KS-NAVICON umożliwia pracę działu telemarketingu poprzez wprowadzanie zamówień z uwzględnieniem promocji rabatowych oraz ich monitoring
Cześć mobilna systemu KS-NAVICON wspiera pracę przedstawicieli handlowych w zakresie planowania i realizacji zdarzeń relacyjnych, nierelacyjnych i organizacyjnych oraz czynności powiązanych ze zdarzeniami. System mobilny KS-NAVICON pozwala również na obsługę zamówień – tworzenie zamówień, przyznawanie rabatów, kontrolowanie limitów budżetowych oraz natychmiastową wysyłkę zamówienia do wybranego dystrybutora.
Zamówienia
Zarządzanie zdarzeniami
Zarządzanie standardami
Szkolenia i ankiety
Limity budżetowe i plany handlowe
Zarządzanie ofertami
Zarządzanie grupami
Gospodarka materiałowa
Administracja systemu
Inne
DALSZY ROZWÓJ
Podczas rozwijania systemu KS-NAVICON uwzględniane są sugestie klientów oraz nowe trendy pojawiające się dla systemów wspomagających sprzedaż mobilną na rynku farmaceutycznym.