Kamsoft Warmia Sp. z o.o.

KS-NAVICON

Zarządzanie Mobilną Sprzedażą

W gospodarce rynkowej w centrum zainteresowania znajduje się klient, od zachowania którego w znacznej mierze zależy powodzenie firm. Coraz częściej przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę, że warunkiem ich sukcesu rynkowego jest zorientowanie na klienta, dlatego też wiedza o zachowaniu klienta i czynnikach je kształtujących zyskuje na wartości. Znajomość bodźców oddziaływających na klienta pozwala kształtować jego zachowanie. Spełnienie powyższych postulatów jest także możliwe w przypadku pracowników wykonujących swoją pracę w terenie z wykorzystaniem systemu KS-NAVICON.

System KS-NAVICON pozwala na planowanie, realizację i monitoring zdarzeń relacyjnych i organizacyjnych oraz  wspomaga procesy monitorowania czynności relacyjnych i określonych poprzez standardy celów biznesowych.
System wspomaga realizację szeregu czynności w trakcie realizacji wizyty w tym: wprowadzanie zamówień, realizację szkoleń produktowych i wewnętrznych, ankiet i raportów merchandisingowych.

System KS-NAVICON składa się z dwóch integralnych części: centralnej oraz mobilnej.


Część centralna systemu KS-NAVICON wykorzystywana jest do zarządzania i konfiguracji poszczególnych obszarów systemu. Osoby posiadające wymagane uprawnienia mają możliwość definicji struktury organizacyjnej wraz z konfiguracja stanowisk pracy przedstawicieli handlowych.
Funkcjonalności dostępne dla menadżerów umożliwiają między innymi definicję ofert produktowych, promocji rabatowych, standardów merchandisingowych, standardów dotyczących częstotliwości wizyt. Rozbudowany system raportowania pozwala monitorować działanie systemu w najważniejszych obszarach związanych z pracą przedstawicieli handlowych do których zaliczyć możemy monitoring zdarzeń relacyjnych (wizyty) i nierelacyjnych (urlopy), monitoring zamówień (zwykłych i sieciowych), realizację raportów (merchandisingowych,  dystrybucji numerycznej), szkolenia produktowe oraz ankiety.
Część centralna systemu KS-NAVICON umożliwia pracę działu telemarketingu poprzez wprowadzanie zamówień z uwzględnieniem promocji rabatowych oraz ich monitoring


Cześć mobilna systemu KS-NAVICON wspiera pracę przedstawicieli handlowych w zakresie planowania i realizacji zdarzeń relacyjnych, nierelacyjnych i organizacyjnych oraz czynności powiązanych ze zdarzeniami. System mobilny KS-NAVICON pozwala również na obsługę zamówień – tworzenie zamówień, przyznawanie rabatów, kontrolowanie limitów budżetowych oraz natychmiastową wysyłkę zamówienia do wybranego dystrybutora.

Zamówienia

  • wprowadzanie i wysyłka zamówień do dystrybutorów,
  • dostęp do zamówień historycznych, aktualnych promocji, stanów magazynowych w hurtowniach i aptekach,
  • monitoring statusów zamówień,
  • tworzenie i wysyłka zamówień dla sieci aptek.

  • Zarządzanie zdarzeniami 

  • planowanie i realizacja wizyt relacyjnych,
  • planowanie i realizacja zdarzeń niepowiązanych z klientem,
  • monitoring zdarzeń relacyjnych i organizacyjnych,
  • eksportowanie danych do pliku Excel,
  • definiowanie rodzajów zdarzeń relacyjnych i organizacyjnych,
  • określanie standardu częstotliwości wykonywania zdarzeń relacyjnych dla określonej kategorii klienta,
  • realizacja i monitoring czynności relacyjnych
  • realizacja wizyt podwójnych,
  • raportowanie wizyty relacyjnej dla biura grupy sieciowej.

  • Zarządzanie standardami

  • określanie standardów pierwszej półki, detailingu, stanów i obrotów,
  • raportowanie standardów z możliwością wykonania zdjęcia,
  • monitoring zrealizowanych standardów.

  • Szkolenia i ankiety

  • definiowanie szkoleń produktowych i wewnętrznych z możliwością dołączenia załączników w postaci plików multimedialnych,
  • obsługa szkoleń produktowych i raportowanie szkoleń wewnętrznych,
  • dostęp do materiałów prezentacyjnych i ankiet,
  • definiowanie ankiet, obsługa i realizacja ankiet.

  • Limity budżetowe i plany handlowe

  • definiowanie limitów budżetowych,
  • podgląd wykorzystania i realizacji określonych limitów budżetowych,
  • określenie planów handlowych.

  • Zarządzanie ofertami

  • definiowanie ofert produktowych,
  • definiowanie różnego rodzaju ofert rabatowych - promocji.

  • Zarządzanie grupami

  • dostęp do listy klientów (CBD) i listy towarów,
  • definiowanie grup analitycznych i sieciowych klientów,
  • zarządzanie składem i uprawnieniami grup sieciowych,
  • definiowanie grup towarowych.

  • Gospodarka materiałowa

  • definiowanie magazynu centralnego i magazynów przedstawicielskich,
  • wykonywanie operacji przyjęcia i wydania materiałów reklamowych,
  • monitoring aktualnego stanu magazynu centralnego i magazynów przedstawicielskich.

  • Administracja systemu

  • zarządzanie użytkownikami, rolami i uprawnieniami,
  • zarządzanie opcjami systemowymi i opcjami użytkowników,
  • zarządzanie konfiguracją systemu.

  • Inne

  • integracja systemów z systemem KS-AOW (90% aptek w Polsce) - funkcjonalność wizyty przedstawicielskiej,
  • dostęp do CBD - Centralna Baza Aptek, Centralna Baza Farmaceutów.


  • DALSZY ROZWÓJ

    Podczas rozwijania systemu KS-NAVICON uwzględniane są sugestie klientów oraz nowe trendy pojawiające się dla systemów wspomagających sprzedaż mobilną na rynku farmaceutycznym.